نفس

نفس,دل آرام,عشق,زندگی,,همنفس

نفس

نفس,دل آرام,عشق,زندگی,,همنفس

عطر ادکلن بوگارت وان من شو Jaxques Bogoart One Man Show

عطر ادکلن بوگارت وان من شو Jaxques Bogoart One Man Show
عطر ادکلن  بوگارت وان من شو  Jaxques Bogoart One Man Show
عطر ادکلن بوگارت وان من شو Jaxques Bogoart One Man Show
عطر ادکلن بوگارت وان من شو Jaxques Bogoart One Man Show عطری مردانه و جذاب
  • قیمت ماه قبل : 150,000 تومان
  • پرداخت نقدی آنلاین : 130,000 تومان
  • ارزش واقعی : 135,000 تومان
  • تعداد فروخته شده : 201
  • سود شما : 5,000 تومان

عطر ادکلن بوگارت وان من شو  Jaxques Bogoart One Man Show عطری مردانه و جذاب با رایحه ای گرم تند پیشنهادی عالی برای روز  های بهاری و پاییزی 

روی شیشه در یک کارد مشکی رنگ نام وان من شو را می توانیید ببینید دربطری به رهنگ سیاه که حروف B روی آن حک شده است

فروش ویژه و فوق العاده به مدت محدود به قیمت واردات مستقیم و بدون واسطه

دارای گارانتی + سلامت فیزیکی

سایز:100میل

طبع:گرم و تند

گروه بویایی: رایحه های چایپر

عطار : راجر پلگرینو

جنسیت: مردانه

نوع عطر: ادو تویلت

فصل: فصول سرد

ماندگاری: بسیار خوب

پراکندگی: خوب

 

رایحه اولیه: ترنج ، زیره ، اققیای برزیلی ، ریحان ، گیاه درمنه ، ضمع گیاهی

رایحه میانی: ادویه جات معطر ، درخت کاج ، رز ، شمعدانی ، میخک صدرپر  ، یاس ، جوز ، خس خس ، لابدانیوم ، نعناع هندی

رایحه پایه: وانیل ، دانه تونکا ، نارگیل ، خزه ، درخت بلوظ ، چوب صندل سفید ، چرم ، فیبر بیداستران ، بوته وحشی جاوی ، کهبا ، سدر 

قیمت ماه قبل کالا: 150,000 تومان

قیمت امروز کالا : 130,000 تومان



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.